[O2FL] świst turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JeffEldred336
    Classic
    • 2016
    • 1

    [O2FL] świst turbo

    Dokładałem w VW tył i wiem jak to było.

    Zabieg wyglądał tak:

    + wymiana czujników na obsługujące OPS

    EFEKT:


    ps. Hak mam tylko nie wiem czy to jest oryginał dołożony w Skodzie.
    Here is my site ... news post
  • tomekb
    Classic
    • 2013
    • 7
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O2FL] świst turbo

    Witam. Dzis pojawił się problem w mojej octavi 2.0 tdi bkd podczas jazdy (wyprzedzania) nagle poszla chmura i pojawił się świst z turbiny. Octavka smiga dalej ale gwizd wyrażny pozostał , jest tez trochę słabsza i spalanie wzrosło. Sprawdziłem przewody , podciśnienia wszystko wygląda na całe . Pomożecie!?
    tomek1979

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Sprawdź poziom oleju w silniku.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • WojtekDM
        Ambiente
        • 2014
        • 119

        #4
        Zamieszczone przez robekcool
        Sprawdź poziom oleju w silniku.
        I czy sztangą w ogóle da się ruszyć.
        Skoda Octavia RS Combi 2006
        BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
        http://www.dynamech.pl
        Serwis & regeneracja turbosprężarek

        Komentarz

        • Dafik88
          Ambiente
          • 2012
          • 177
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          I jakbyś logi do tego dodał byłoby wszystko
          Życie to nie je bajka, to je bitwa!

          Komentarz

          • WojtekDM
            Ambiente
            • 2014
            • 119

            #6
            Ja bym jednak proponował nie logować na nieszczelnej najprawdopodobniej turbinie :twisted:
            Skoda Octavia RS Combi 2006
            BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
            http://www.dynamech.pl
            Serwis & regeneracja turbosprężarek

            Komentarz

            • tomekb
              Classic
              • 2013
              • 7
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              #7
              odnośnie oleju to tydzień wczesniej wymieniałem , robiłem całą obsługe olej jest na poziomie połowy na wskazniku /bagnecie/ może to miec wpływ ? błedów vag nie pokazuje . Turbina wczesniej delikatnie swistała /tzw. sówka była / samochód fajnie "chodził" spalanie na poziomie 5,5-6,4 l / teraz 8-9 l/ .Przebieg 143 tys. tyle na razie moge jeszcze dodac . Jakieś sugestie ? na co zwrócić uwage ?

              [ Dodano: Czw 15 Maj, 14 11:30 ]
              turbo zatarte wczoraj zdemontowałem , łopatki uszkodzone . nowe czy regeneracja?

              [ Dodano: Sob 17 Maj, 14 05:55 ]
              Witajcie, poszło do regeneracji .
              tomek1979

              Komentarz

              Pracuję...